Kávégép szervizelés

A Balatonon helyben vagyunk és házhoz megyünk, de csomagküldő szolgáltatásoknak köszönhetően az ország egész területén tudunk segíteni

Szervizünkben kollégáink azon dolgoznak, hogy elégedetten, minél hosszabb ideig használhassa kávégépét és főzze a tökéletes aromájú kávét vendégei számára. A jó ízű kávé titka egy megfelelően karbantartott, tökéletesen működő és beállított kávégép. Mi ebben tudunk az Ön segítségére lenni, az ország bármely területén.

Eseti kávégép javítás 3 egyszerű lépésben

1. Jelentse be a meghibásodást telefonon vagy a weblapon keresztül

Amennyiben elromlott kávégép, a hibát bejelentheti a +36 20 468 0130-as telefonszámon, Viberen vagy WhatsAppon, vagy a honlapon található hibabejelentő űrlapon. Az alábbi információkra lesz szükségünk:

  • Készülék márkája, neve, típusa
  • Mióta van a tulajdonában a készülék?
  • Mi a hibajelenség?

Telefonos bejelentés esetén a javítási folyamat elindul. Amennyiben a hibabejelentő űrlapot tölti ki, visszaigazoló e-mailt küldünk, mikor feldolgoztuk azt (kérjük, ellenőrizze SPAM mappáját is).

2. Személyesen megyünk Önhöz vagy futárt küldünk kávégépéért

Személyes szervizelés (csak "karos kávégép" esetén)

Üzletünk Balatonalmádiban helyezkedik el, így a régióban a kávégépek javítását személyesen,az Ön üzletében, kávézójában látjuk el. A kiszállás díjtalan, amennyiben a hibafeltárás után megbíz minket a kávégép javításával. Amennyiben a készülék javíthatatlan, vagy nem él a javítási ajánlatunkkal a kiszállási díjat kollégánk a helyszínen kiszámlázza.

Kávégép küldése csomagként

A kisebb kávégépek szervizelését országosan látjuk el futárcégek segítségével. Mindössze annyi a teendője, hogy becsomagolja kávégépét, az Ön által választott csomagküldővel elküldi nekünk. Miután szervizünkbe érkezett készüléke, telefonon ajánlatot adunk javítására. Az  elvégzett javítás után csomagküldő szolgáltatóval visszaküldjük Önnek. A szállítás költsége mindkét irányban Önt terheli.

Csomagküldés előtt kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot!

Csomagküldéskor feltétlenül figyeljen az alábbiakra:

  • Szemes kávé, zacc, víz, tálca ürítése
  • A szemes kávé tartályba helyezzen papírt a következő adatokkal:
    • Név
    • Cím
    • Telefonszám
    • Hibajelenség pár szóban
    • Javítás után személyes átvétel vagy futárszolgálat
  • Jól tömje ki segédanyagokkal a dobozt, különben törötten érkezhet a készülék (törékeny áru megadása mellett is). A nem megfelelően csomagolt készülékek sérüléséért sajnos nem áll módunkban felelősséget vállalni.

További információt a szállítási feltételek menüpontban talál.

3. Javítjuk készülékét

  • Amennyiben a meghibásodás a helyszínen megoldható, úgy akár pár órán belül ismét működni fog kávégépe. 
  • Ha előre egyeztet időpontot velünk szervizelésre az üzletünkben, úgy szintén akár pár órán belül visszakapja újra működő kávégépét.
  • Csomagként hozzánk érkezett kávégépét akár 3 munkanapon belül is javítani tudjuk, amennyiben az alkatrész rendelkezésre áll üzletünkben.
  • Amennyiben alkatrészt kell rendelnünk, úgy a beérkezést követően minél hamarabb igyekszünk a kávégépét visszajuttatni Önnek!

A javíthatatlan készülékek elhelyezéséről jogszabály szerint gondoskodunk, amennyiben úgy dönt, hogy nem kéri vissza, lemond a készülékről.

További részletes információt a javítási feltételek menüpontban talál.

 

Rendszeres kávégép szervizelés és karbantartás

Az rendszeresen karbantartott kávégépeknek az élettartama és javítási költsége kevesebb, mint az alkalmi hibák sürgős elhárítása, mivel nem várjuk meg, hogy a hibás alkatrészek tönkretegyék a gépét.

Lehetősége van  rendszeres karbantartás is megrendelni szervizünktől.

Ilyenkor mi javasolt időközönként felkeressük Önt, hogy elvégezhessük kávégépe ellenőrzését, karbantartását.